måndag 8 november 2010

skridskor i Tilda-design

Hej igen...
ja blir GALEN av dehär me bloggbakgrunder o sånt.
Jag VILL så gärna ha den fina som jag hitta, men ja fattar inte alls vart ja ska klistra in o hur ja får de som ja vill *morr*

Men jag gjorde allt rött bakom de ja skriver iaf..
De e ju alltid nåt, även om ja inte har den blekaste om hur ja får de tebax sen ;P
Men kolla här...








Jag har sytt oss ett par skridskor :D
I vitt tyg med isblå rosor (Tilda design)

Har aldrig gjort nå liknande förut o jag tycker de vart så söta :D
Något som kanske inte syns, är att ovan på den vita färgen på medarna, har jag lackat med ett skimrande glitterlack.
De e toksöta *stolt* o bara några cm stora :)
Dockan som kommer här...




Är den jag sydde för en evighet sen, men ja har inte tatt ner den förrns nu ;P
Hon är så fin o hon är ganska stor med.
Det var hon som hade "spiderman-ben" (Leos ord) just på grund av rutorna ^^
Hon hänger breve trädet vi gjort i vardagsrummet o ser söt ut :D

O JAG, jag är så SJUK!! *nickar*
Seriöst hade jag sagt te mig själv att nu får det va slut på gnäll (de bara ÄR så) men ja E så sjuk!!!

Min hals gör ont o ja har ylat (ja e sjuuuuk) hela natten...

Nej, de HAR ja inte, men ja KUNDE, för ja har nog haft feber!
Joho, fryst o snorat o skakat o svettats.
Inte kunnat svälja som en normal människa o de har vart fruktansvärt synd om mig.
David kommer nog hem som ett lik i kväll, för den lille, han får ju sova me mig. *mysfnissar*

Tänk er o ligga breve en ynklig stackare som piper o åmar en hel natt...
Har för mig att han bad mig gå upp o dricka vatten eller nå inatt, men ja tror bara de va för o få somna ifred.
Jag orkade inte röra mig o jag har också för mig att jag vart GRYMT sårad av att han tycktes rulla bort från mig?
Varför gör man så när ens älskade e sjuk?

*skrattar högt o vet ju faktist svaret*

Nej, ja har inte tid eller ork att va sjuk mer.
Har ätit alvedon sen igår morse o funderar på o plocka ur mina egna halsmandlar (jo, så trött ja e på dom!!!) men sånt funkar inte heller när man e rädd för blod XD *känner mig äcklig som skriver sånthär*
Jaja, ja funderar på o lägga mig på soffan en stund tes musan vaknar, för sen e de high life igen ;D




Ha en fin dag, mina nära o kära

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^