torsdag 4 november 2010

grenar o grejer


Hallå!
Nu har ja bråttom, ska hämta lilla musan på dagis *love*
De tar dagis kort idag o ja ville hon skulle ha sin söta blåa nya t-shirt me hästen på, men den blev full me tandkräm *suck*

Så de vart Hello Kitty (grå tisha) som vi fått ifrån kusin Tindra ist :)
Jaja, hon e söt som socker, så de kvittar va hon har på sig, men de blåa tar ju fram så mkt av hennes stora blåa ögon *älska*

Iaf har ja ett gäng kort här o ja ska SKRYTA!!!



Jag har letat..


Plockat..


Samlat..


Å tagit hem...


MASSA fina grenar. Jag har torkat..


Skrapat o målat dessa pinnar!


Och NU e de klara :D
De ska skruvas ihop till ett gigantiskt (nåja, de va kanske att överdriva) träd, som vi ska hänga lite pynt och ungarnas kalenderpaket i :D
Jag är stolt, för det har vart en massa (träligt) jobb!
Men ooh, nu måste jag dra!

Puss o kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^