måndag 15 november 2010

Glädje

http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM&feature=player_embedded

Hallå igen!
Man SKA inte klicka på okända länkar, men när ja såg dehär klippet, blev ja så glad!
Önskar att de fanns sånt lite varstans, så man fick se de på riktigt :)
Därför la jag ut det åt er.

Vi åker på fredag morgon, o DET gör mig så glad så jag grinar :$
Pappa hämtar oss i Nynäs o sen ska vi åka lastbil hem te mamma *kärlek*
Vet att ja redan skrivit det, men jag blir glad av det o ja tänkte att min glädje kunde smitta av sig.

Egentligen e ja i den där onda knäckehäxe-veckan just nu, så ja bölar för allt (även åt glada klipp på you tube) :O men jag ÄR glad..
Innerst inne ;)

Nu ska ja iväg o träffa Leos fröken.
Hon ska få reda på att de blir lediga o sedan ska ja på kvartsamtal me Musans fröken ^^
Haha, fullt upp!
Min hals e bättre btw ;)
Ha en fin dag! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^