torsdag 11 november 2010

sjuk o te doktorn!

Ja e så sjuk!
På riktigt trodde ja ja skulle dö idag! *nickar*

Halsen svullna upp idag, från örat ner i svalget.
Gommen e mjuk o "lös" som äggvita (jo, de e sant) o gomseglet size vindruva :O
Kan inte äta o inte dricka o ja vågar inte prata..

Har kastat ett blockljus genom vardagsrummet när jag insåg att ingenting här, e likt där (om det nu make any sense) å det gjorde inte ett skit bättre :(

Jag är rädd o har sjukt ont, men lyckades iaf få mig en telefontid.

Käringjä***n som svara säger, INNAN jag har sagt nå väsentligt, att de kan va viiiirus vetu!?
Jaha, men jag dör om ingen fixar dehär!
Så e de bara!
Men de kan va viiiiirus!
Så de så.

Fan, va less ja blir, så fick ja iaf förklara svullnaden, att ja inte kan svälja o att de INTE är som halsfluss, men kan de kanske va de ändå?

Mja, du kan väl få en tid då, men de kostar o du kan inte komma förrns 11.15.. (hon sa inte direkt SÅ, men de LÄT så!)
Om de inte gör nå, då går ja inte därifrån!
De får karva bort skiten om de inte tar bort de på annat sätt!

UÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, vad ledsen ja e..
Har suttit o glott sen FEM imorse, spottat o dreglad o HUMMAT te barna..
De lyssna? *förvånad*
Det gick smidigare o lämna idag än NÅNgång ever!!?
Men nu e de bara o vänta...
Två timmar till, sen e ja där o de MÅSTE hjälpa mig!

*snyft*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^