måndag 26 april 2010

wild and crazy

Hallå kära vänner.
Har precis lagt molly (som somna på stört) efter flera timmars gungande o grävandes i lekparken här ute.
Vi var hemma HELA förra veckan (pga hennes mage) o ja hade gett mig fan på att NU va hon bra.
Det var hon inte!
Hon är pruttig o bajsig, gnällig o ledsen all the time.

Har en mage som en spänd ballong o ja VET att alla bara menar väl när de kommer me råd om vad jag borde o inte borde ge henne, men de e svårt att hålla ordning på allas tips o råd, o speciellt nervös blev jag när sjukvårdsupplysningen talade om att de kan vara farligt o exprimentera själv me o ta bort gluten o laktos utan att en läkare har tittat på henne.
Så nu har jag äntligen (ÄNTLIGEN!) fått en tid för o testa henne.
Man är inte magsjuk i 4 månader o man borde väl smitta åtminstone EN person om de hade vart de?
Ah, svårt tycker jag.
Skäms för att jag inte ens vågade ringa min praktik idag.
Jag fegskrev ett sms, men va ska jag göra?
Molly e ju SJUK, o jag kan inte rå för det, ändå känns de som om jag borde kravla ner under en sten o skämmas för jag är hemma så mkt.
Men jag har ju ingen o dela ansvaret med, så de e ju bara jag, o jag e ju bara en!


Iaf så ska vi te vårdcentralen för en undersökning, o tycker läkaren att det verkar skumt (men hallå???) så får hon ta proverna.
När de e gjorda kanske vi kan slappna av en liten stund, tes resultaten kommer.
O imorrn ska jag på möte med af.
Kanske mamma kan åka hit o vara barnvakt, om inte någon av mina kära systrar kan komma över.

Ifredags fick jag barnvakt :)
Hela helgen!
Mamma o Jenny o Ullricha hade lagt ihop te min båtresa ihop med dom o det var SÅ ROLIGT! En av de roligaste resorna faktist :)
Jag drack o skratta o sminkade mig.
Jag flirtade o fick MASSA ragg (HAHAHAHA)
Kände mig snygg o uppskattad o jag tror jag behövde det.
Fick en glimt av mig själv som jag va en gång för länge sen, o det var najs.
Sen kom jag hem (efter mer festande på vägen hem) trodde jag skulle komma in på krogen nånstans, sminkade mig mer (mm, skitsnygg blev jag) o sedan däckade jag i soffan!


Japp, de va min helg o de va skoj *pustar ut*
Så kom mina skruttar på söndag fm o jag ville skjuta mig själv, vilket jag inte gjorde.
Det vart en liten promenad o lite gunga för att sedan stupa i säng.

Något jag stör mig på, var ett gäng killar från gotland.
Helt roliga o riktigt fint sällskap.
TROR jag gav den ena mitt nr (kan va nå ja minns fel också) o den andra killen tog jag för o efternamn på, för att adda på facebook.

Men vet ni...?
VET ni hur många David Olsson det finns i sverige???

En JÄVLA massa!
Prova o klicka lite här o där på sidan för o komma te Gotlands Davidar...
De gick inge vidare, så han tror att ja ignorerar *smått ledsen för det*

Nästa helg fyller Leonard *HJÄRTA*
Han blir åtta år, min lille fis!


Har slagit in paket i smyg o bakat massa muffins o tårtbottnar.
Vi e ju så många i våran familj, så det behövs :D
Å nu när jag tänker på dom alla, kommer jag på hur mkt jag älskar dom, allihop!
Aa, det ska bli ett fint kalas, hoppas bara vädret håller i sig, för alla hans kusiner har myror i brallan o vill gärna gå ut o rasa av sig *mys*

Har börjat följa en serie jag inte visste existerade med.
The Vampire Diaries (stavade jag rätt där?) och vilka killar!!!
O_o
Jag glor som en riktig snusktant för ja vill ÄTA UPP DOM! (på ett o-äckligt sätt) så nu ska jag stänga ner här o kolla ett avsnitt till eftersom musan ändå sover ;)

Massa kärlek te er där ute!

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^