onsdag 21 april 2010

Underbara..

Ja, hallå alla underbara.
Har inte skrivit på ett tag, men det har vart lite kaos både hemma i familjen o hemma i lgh :S Molly, min lilla räserbajja, har vart sjuk igen.
Sov ju i sköllersta i helgen som var (massa mysigt) o där fick hon kräksjuka.
Ingen annan vart sjuk, så mamma e övertygad om att de e hennes mage som spökar igen (bara?) men hon brukar aldrig spy!?
Hon va iaf riktigt sjuk lördag natt, o hela söndagen med.
Så kom vi hem o hon spydde ner min vardagsrumsmatta (någon som kan ge råd på hur jag får bort fläcken?) o så som vanligt rinner allt bara igenom henne *suck* Men hon är glad *love*

När vi skulle hem igen på söndagen så körde vi te marieberg, te SIBA.
Mamma tycker nog synd om mig som alltid får alla andras "rester" vad gäller teknik.
Alltid någon annans gamla tv. Sprakar, tjuter, flimrar.. You name it.
Men de har inte gjort mig nånting, bara allmänt fult i inredningen med en stor tjock klumpig tv.
Men nu fick jag en tv (avbetalning te pappa i hundra år) :O
JOOOO, en vit platt-tv!



Haha, de e skadat va dyrt de e me tv´sar, men den e så vacker..
Pappa o mamma åkte hem o lämnade mig med en påse sladdar o denna gigantiska kartong :D
För min dataskärm kraschade ju för några veckor sedan (lysröret sprack, lr nå) (och aa, de e också något jag aldrig ägt nytt) så vi köpte massa sladds te tv/dator så nu sitter jag framför denna vita, vackra, stilrena sak o skriver. De e så skoj o SE texten så stor haha *lättroad*




Hmm, här packar jag upp o njuter av åsynen ;D
Men de känns...

Jahopp, nu vakna musan igen ...
Jag skriver mer ikväll hoppas jag! Massa kram o ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, den värmde.
    Härligt med sådana fina apparater, du kommer säkert att njuta av de.
    Ha det gott.
    Kram gerda

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^