söndag 11 april 2010

Fakta o information!

Yes, här kommer fakta o information ifrån mig.
Du blir inte mindre förkyld för att du dricker sju öl extra!
(whiskey däremot...)
Du blir mer förkyld om du går ut o röker i strumplästen mitt i natten utan jacka
(bättre o pälsa på sig innan då)
Du är aldrig så hungrig som du tror att du är när du är full
(behövs alltså inte köpas två meal med sju extra chili cheese)

Möööööööööh.. Ja har kylen full me kalla kletiga ostbollar från max (undrar va allt kosta?)
Jag har ett gigantiskt blåmärke på mitt högerknä (ja, ja har ingen aning...)
Jag har ett nagellack på mina fingernaglar som inte e mitt (nej, de e inte smart o låna någon annans när du dricker, för de e inte säkert att det är "din färg")
Å ja E så förbannat snorig, men det finns en... Nej, TVÅ guldkanter på denna dagen *lycklig*
SOLEN SKINER, även om jag är för bakis för o gå ut, så är det UNDERBART väder ute, o den ännu större guldkanten är...
Ska ja berätta?
Aaah, klart ja ska.

Jag Vann!

JAG vann tävlingen!
Jag vann tävlingen om den underbara skylten det står HOME på!

Hos Pernilla me de vackra fotona o den fina bloggen.
Jag är jätteglad (TACK igen!)
Hennes vackra blogg hittar ni här http://husetmittibyn.blogspot.com/

Ska lägga in foton från igår, men alla bloggare där ute missar ett alldeles, alldeles underbart hus pga att ägarinnan inte tycker hon kan blogga!?
Det är första gången jag var hemma i deras hus o de e så VACKERT!
Makalöst skitsnyggt precis överallt!
Jo, de e sant, o jag gled runt o titta (säkert me öppen mun haha)
Helt perfekt.
Den "vita stilen" fast inte ruffigt o shabby, utan strikt o modernt, fast ändå så avslappnat (?)
Gah, ja ska be o få ta massa kort hos henne så får ni se nån dag :)

Jag har fått lite respons på inlägget från igår o de smärtar mig att inse att de faktist E så.
Men hur hittar jag viljan att orka vidare?
Att vara glad på riktigt när allt bara känns så tungt?
Åh, nej nej,. ja ska INTE deppa idag, de räcker med bakfyllan som download ;D
Haha, jag ska vänta hem mina barn, klä på mig o gå UT!
Ut i solen o berätta för de ja möter att jag VANN :D hahahahaha
Ha en fin söndag gott folks, bilder från igår kommer senare :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^