måndag 5 april 2010

måndag kväll



Hallo hallo.
Har precis ställt en bricka på köksbordet för o svalna.
Leo fyller ju år första maj, så jag tar varje tillfälle ja kan o dona de lilla som hinns.



Mollys pappa..
Det var hans helg i helgen, men (hans ord nu) "trodde inte han skulle komma förrns lördagen, för ja hade ju alltid Molly annars, så han tog för GIVET..."

Seriöst?

Ja, jag har alltid Molly, hon e me mig konstant utom när jag jobbar
(aa, o så hans 48 h /månaden)

Så därför vart jag lite glad när fredagen var en röd dag, då kunde de va en HEL helg, o ja o Leo kunde baka tillsammans.
Ist vart de te o baka när kottarna badade, o NU kan jag vila en stund.
När de va i ugnen lackade jag klart de sista skyltarna för att sedan borra små fästhål när bullarna svalna :)

Sen gick jag in på en sida (har glömt namnet nu) o beställde sockerpasta (sugerpaste) te alla cupcakes som ska bli.
Beställde en smoother med, för den kan man ju använda om o om igen!

Oh, btw, de senaste inlägget ja la in, var en förstrip te bilderna ja tog i morse..
Helt sjukt att ja solar ena dan o nästa snöar det?!!?



Jag satt igårkväll o fixa min blomlåda, o idag... Idag va den översnöad!? Wierd.
Nu ska jag packa muffins i frysen, sen ska ja pimpa husen som ska säljas :)

Ha en fin kväll folks :) X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^