tisdag 6 april 2010

nervös

Hallå o godmorgon.
Har precis vart o lämnat mina kottar, för att sedan gå hem.
Känner mig inte fullt fungerande idag, blir så stollig när jag är nervös.
Får ont i magen o huvet o blir skakig o grejer.
Sen kan ja börja grina för ingenting alls, så ja lägger ner att gå ut idag.
Imorrn ska ja på möte med J.B o då får jag svar på om jag får jobbet lr inte. Det är spännande (på ett bra sätt)
Idag ska tanten från rätten ringa mig.
Det är nervöst (på ett mindre bra sätt)
Men jag tror det är för det bästa.
Allt för mina barn!

Igår skrev jag om en beställning jag gjort via nätet på sockerpastan.
Det är från denna sidan! http://www.dekoreramera.se/
Tårtskolor o annat härligt.
Valde vit sockerpasta o en smoother.
Skulle velat beställa glitter, pärlbårdsredskapen o mkt mer, men e man fattig så e man :S
Men Molly fyller ju inte förrns i augusti, så ja kanske har kunnat beställa den te då :)
Trist att frakten ligger på 75 kr hur lite man än beställer bara, men NÄR ja har pengar, då ska ja köpa allt *blir tjockare o tjockare* haha

En kompis via f.b skrev så fina saker te mig :)
Det gör mig glad!
Jag vet att det inte va flirterier, för han har en käresta, men de gör mig på sätt o vis ännu gladare, för då e de inte för att limma (hänger ni me?)
Eller ja, småflirtas gör vi ju, men de e för att de e så najs!

Ja, herregud.
Här e man hemma, svettig o dan, känner mig sjuk, men inte blire nån vila!
För e man hemma utan kottar, får man ta tillfället i akt o städa! *suck*
Rafael behöver skurat i akvariet o golven behöver bli av me den ljust gråa mattan som lagt sig där från ingenstans ...
Sen måste all tvätt jag tvättat, vikas o läggas in.
Men vet ni, sen tänkte jag baka kakor!
Såna små runda ljusa kakor me rosa socker längs kanterna.
Fast me grönt (lr blått?) socker denna gång.
De e ju te Leonards kalas *love*

Om de blir fina, tar ja kort o läskas lite sen :)
Om inte, smäller ja i mig allihop (tröstäta?) hahaha nä, nu hinns inte datorn me mer.

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^