torsdag 15 april 2010

Förlåt..


..att jag inte vart inne på ett par dar.
Har vart sur på en "boss" o stressar all the time.
Imorrn e de fredag o efter jobbet kommer mamma o hämtar oss te sköllersta *mys*
Där blir vi kvar hela helgen.
Kanske har ja massa foton på måndag o lägga in hit då, lr så har ja inte, de märks ju ;) haha
Men ja e lite nere att ja inte har så mkt tid för bloggen som jag vill, fast de har väl ingen gissar jag.
Ingen som har jobb o ungar att ta hand om kanske *smått avundsjuk på sånt ibland*
Har fått fler holk-beställningar o håller på o testa krackeleringslack (via praktiken) också, så lite skoj har ja på dagarna iaf.
Hinner inte sitta i solen, men tydligen lyser solen en massa på mig iaf för jag har fått lite färg här o där (ja, JA e glad för de lilla) ;)
Men kära ni, ja e trött så jag går sönder o ska lägga mig o sova nu.
Hoppas SÅ mkt att Molly väljer att sova hela naten inatt (de gjorde hon inte natten som va) o att jag inte vaknar, helt täppt imorrn :)
Sov så gott, små vänner!

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^