onsdag 28 april 2010

MAT!

Hahaha, ja satte mig här för o skriva ett snabbt litet inlägg, men började läsa era fina bloggar ist ;) Så nu, när ja tyckte jag skulle börja skriva, vart maten klar.
Det blir kassler i ugn, med grädde o chilisås *NJUTA* ihop med ris :)

Leo o Molly har studiedag idag.
Helt lediga bägge två, då vaknar musan kl sex (WHUUT?) o Leo e uppe straxt innan sju...
Ja menar, . . va faan liksom!
Iaf va de ingen sovmorgonsdag iaf.
Lillkott skulle ju te tandläkaren.
Han har ett hål uppe där bak, i tänder som ska sitta länge, så det lagades.
Han va SÅ duktig o vi gick te biblan efter o låna massa böcker som vi ska gona oss me ikväll *hjärt*
Men vet ni, om ja sätter mig me kottsen o käkar nu, så kan jag lägga in bilder o skriva mer lite senare.
Massa kärlek från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^