onsdag 31 mars 2010

Tuttar o deppighet

O ja, ja har gjort en tavla me massa tuttar på.
I jobbet, måste ja väl tillägga ;)
Den e rätt ball, men snyggare irl än på foto :)








Lånade slagborren idag. Den va tung o bökig o mina väggar e gjorda i nå okrossbart material, så ingenting blev riktigt bra *ledsen*
Men å andra sidan hintade jag klart o tydligt till en person idag hur mkt jag ... Jag vet inte, hur mkt ja tänker på honom, o ja vart snuskigt dissad, så de kan ju oxå göra att jag känner mig nere :(
Inte i mitt fejs, men... bah, iaf så går livet vidare o ja HAR ju trots allt vart singel i typ sju år, så de går väl bra lika länge till.

Ja, ni ser, ja e så nere så ja skriver som ett arsel!

Ja ska lägga mig o glo klart på final destination.
Jag börja igår, men de va så spännande, så ja studsa i sängen *nervig*
Å studsar man i sängen, e de inte i närheten av o somna, så de va bara o stänga av ;)

Sov massa gott folks, de ska ja försöka!
X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^