torsdag 4 mars 2010

att göra en spis :)

Yepp, ni läste rätt.
Såg för ett tag sedan i en annan blogg en hemmagjord spis.
Så otroligt söt var den o jag är varken ett geni eller en mirakelgörare, så jag förväntar mig inga underverk. Men ett försök har aldrig skadat :D

Jag såg spisen på Hanna & Hugo ´s blogg o vart förälskad direkt
Titta själva! http://hannaochhugo.blogspot.com/


Att hon sedan inreder sina barns rum lika vackert som i resten av huset gör ju ingen ledsen.
Jag skulle inte ha nå emot o flytta in ;)
Titta sen på fikabordet i Hannas rum *älska*



Nu är ja inte trög o tror att vi kommer få de lika tjusigt som dom (vi har en förmåga o stöka till så fruktansvärt) men en liten skvätt kanske? ^^ hahahaha

Molly va "frisk" en sväng, så ja gick te mitt jobbiga jobbiga möte med *** idag!
Kändes så tugnt o gå dit, men efter en timmas svada forsandes ur min mun kändes det bättre..
Då fick jag gå hem, men jag skulle få en ny tid.
Inte för att det hörde te vanligheterna tror jag, utan för att min nervositet gör att jag babblar sjukt mkt (o sjukt snabbt) så ingen annan fick väl en syl i vädret.
Det gjorde då så att vi måste ses igen, så vi kan lösa problemet.
Men de positiva me de är att då kommer jag inte va så nojig, så då kanske allt löser sig :)

Iaf hämtade jag musan tidigare, eftersom hon varit febrig o grejer, sa "ses imorrn" o gick hem... Så fick hon feber igen :'(
Hon somna som en klubbad säl o snorar o snarkar för fullt nu.
Inge jobb för mig med andra ord, utan de blir te o sitta hemma o glo.
Nä, haha vem ljuger ja för. Jag ska sy mig en jordgubbskudde i mitt nya tyg.
Men nu, kära vänner, ska ja trava iväg te konsum o posta ett paket.
Over and out! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^