söndag 28 mars 2010

Söndag... vårsöndag...

Vår o vår, man ändrar klockan nu iaf :)
De höll jag nästan på o missa, men de ordnade sig teslut.
Har vart en lugn helg me kottarna för mig.
I fredags... Ja, i fredags va de så lugnt så ja minns inte ens va ja gjorde, men ja VET att ja va arg halva dan på min "chef" som börja tjaffsa om tider när ja får gå, när ja SKULLE gå.
Hade skjuts med svetsen, så jag hann inte diskutera mer än nån minut o avslutade med "vi tar de på måndag" o de e de ju snart *fortfarande grinig*

Aja, de va i fredags det :)
Igår åkte ja o kottsen te Sköllersta med pappa.
Lackerade holkarna de köpt o en skylt jag (glömt att jag...) gjort åt dom.
Det vart bra, plus att när ja höll på o dona där uppe, så täljde jag o slipade jag brädorna jag fixat.
Sen umgicks vi o gjorde annat o när vi kom hem va de kväll.
Bara att lägga Musan o torka ur mina fönster i köket o byta gardiner :)
Äre vår, så äre vår liksom ;P ahhaha







Så skickade mamma med de nya trälådorna hon köpt.
Hon vill ha dem vita med text på. Lite shabby shick-stuk o de ska ja fixa :)
JAAAA, ja kom på!!!! I fredags när jag åkte hem, hade jag med mig en toyota!
Jorå, en symaskin som e så jävla ful xD hahahaha

Men den FUNKAR!
Ja e tokglad o har bara övat lite. Gjorde en "vadd-gömma" (samma modell som jordgubbskudden i Tildas-hem-boken) men med knyt i kanten, o så sydde jag mig ett par körsbär :D
Skitsöta, de ska hänga här över min maskin som nåldyna sen :)







Ja, de va fredan o lördagen... Va e de mer för spännande jag gjort, förutom o tvätta..? *ironi*
Idag har ja inte klätt mig alls! (info för alla som tyckte de behövde veta de) utan de har vart en slödag i rosa rocken.
Men nu ikväll (kottarna ligger redan) ska ja ta mig en dusch o vänta in Jenny o Ullricha *love*
Bara ta en kaffe o hänga lite, o de ska bli SÅ najs.
Önskar alla därute en trevlig kväll.

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^