måndag 29 mars 2010

pheeeew


Aa, nu funkare igen...
Klockan e massor, musan har vaknat två ggr o Rafael donar i akvariet, så de e väl bäst ja passar på o sova en stund.
Tror Molly har ont i magen, men ja hoppas de beror på maten vi åt o inte någon mer sjuka.
Prata iaf ut me min chef idag så allt e lugnt på arbetsfronten, å han, mannen jag funderar lite på (hele hele tin, Angelica) ser fortfarande inte att ja flirtar hejvilt, eller *hemska tanke* ignorerar han det bara :S

Har nästan sytt klart en ängel ja haft liggandes ett par dar (ok, veckor då)
Hon får vitt o romantisk på kroppen o den där förbenade lampskärmen som bidde så snygg i mitt huvud, ser ut som nåt skräp.
Trasslig o tovig (som mitt hår när jag vaknar) så den vet ja fan inte vad ja ska göra me.
Blir tokarg på den, men ja VILL att de ska funka!
Bah, en annan dag.
Nu ska jag blåsa ut ljusen o lägga mig i sängen.
Sov gott mina vänner, o dröm riktigt, riktigt fint!
X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^