lördag 20 mars 2010

shopping...


Japps, idag vart de storshopping.
Inte massa lyxiga kläder o glassiga grejer, utan vi va på lidl o handla mat.
O yes, så flashigt va de ;) hahahaha

Tandkräm o äpplen. Kött o potatis, sallad o en jävla massa godis XD

Försökte lura i mig själv o de ja va me att de va "påsk godis" jag köpte.
Att ja skulle spara de te då, men ja har redan börjat mumsa lite ;)
Gott äre *love*

Men så köpte jag en stor chokladhare te Leo o en te Molly :)
De står breve påskliljorna på bordet, för de E te påsk!
Är lite sugen på o plocka ris nu me. Vill hänga fjädrar o ägg i de o också ha framme.

Oh, jag har en överraskning!!!
Leo ska få en överraskning på måndag.
Han har redan lyckats luska ut va de e, men vi håller de hemligt för andra tes allt är klart här hemma.

För mig e de riktigt stort (men fjantigt coolt) o ungarna kommer va lyckliga :)
Så har ja ju lovat lillkott länge nog nu.
Ja, så e de o så får de bli.

Så har ja fixat födelsedagspresenter me.
En te min syrra som blir snooooorgammal (två år äldre än mig haha) o en te Johanna som är sambo me min lillebror :D
Kan ju då tyvär inte ta kort ifall de går in här o glor ;) men kanske sen, efter de fyllt (vilket ja då kommer ha glömt, för SÅ spännande va de inte)

Men LAGERHAUS is the shit ;)
Där hittar ja alltid massa ja vill ha, o nu e ja så sugen på blomsteraffärer OCKSÅ för ja vill ha vår, planteringar, blommor, krukor ÖGONGODIS!

Herregud, JA e tant!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^