onsdag 10 mars 2010

spisplatta o scrapbooks

Hallå där ute..
Har vart rutten me o skriva men ja har vart lite nere i några dar (veckor?) nu.
Men de kanske vänder nu när solen tittar fram.
Hade ja haft massa pengar (nu ligger vi faktist på minus) så hade ja tatt mig en tur te blomsterlandet o köpt en MASSA härliga vårlökar.
Pärlhyacinter, små krokus, nån liten iris..
Asså ALLT jag kan plantera ut sen när tjälen gått ur jorden, men fram te dess kan ha inne i mitt hem så jag blir lycklig..
Men, som sag, OM jag vore rik ;)

Jag har sytt Olga, henne har jag inte visat alls här fastän jag är så stolt över henne.
Hon når från golvet te min haka o sitter just i dagarna placerad i kökssoffan.
Där blir hon nog kvar me ;)
Jag har gjort klart plattorna på spisen i decoupage. Spisen te Molly.
Tog en bild efter jag gjort första strykningen, men ja vill visa de ändå.



Är inte i närheten me o sy omkring-stycket, men de kan ju bero på att ja inte ens valt tyg :S
Två små änglar e snart klara.
Den ena för att vara söt i mitt kök, den andra för att skaffa sig en morgonrock o hänga i mitt badrum *love*

Men nej, ja e ledsen, jag orkar inte mer ikväll.
Ska sova SÅÅÅÅ tidigt o bara mysa ner mig under täcket.
Sov gott små lamm ;D
X O X O

1 kommentar:

  1. Gud så fint det blir ,önskar att jag var lika kreativ ...puss på dej gumman

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^