torsdag 25 mars 2010

trötta mamman

Idag e de torsdag o ja hade mkt på schemat...
HAH!
Näe, ja hade mkt o göra, gjorde allt, men skämdes ändå att ja inte hann me mer..
E de bara jag, lr e de kvinnor i allmänhet?
Huvudvärk som fick avlösas av ett par alvedon i morse, men som redan e tebaks.
Borde måla tre holkar som jag lovat, men jag är så trött.

Har en man i mitt huvud med.
Skitskumt känns det, för ja e inte van vid det.
Han dyker upp när jag lägger mig o ska sova, sen e han kvar tills jag somnat o han är det första ja tänker på när jag vaknar... Så håller de i sig hela dagen o jag får det inte att försvinna!
Jävlar va jobbigt!

Bah, till ngt annat nu!
Vi har skaffat oss en Rafael. Ett stycke sköldpadda.
Med andra ord, Leonard har blitt med husdjur :)




Det första som hände när vi fått i sten, vatten o turtle i akvariet (som e stort) e att först DÅ hör vi att pumpen va paj! *morr*
Kolla runt på nätet men alla har ju olika saker.
Tur man har en Magnus som ska hjälpa mig :D (tack Mange)

Hmm, få se, va har jag mer hunnit me?
. . . . . .
Nä, inte ett jävla skit.

Behöver en borrmaskin för o få upp hyllan jag målat, o den YBERSÖTA hängaren jag köpte för evigheter sedan + den lilla lampan (go go tradera)
Men ja HAR ingen sån borrmaskin! What to do?

Men ooooooh! Vet ni!???
Idag fick de in en symaskin på överskott, o ja får ta hem den *ETT STORT JÄVLA HJÄRTA*
En toyota (den skulle va bra sa dom) o ja tänkte att "vem fan bryr sig? den funkar ju" ;P hahahaha, men ja ska iaf ta hem den imorn, för ja får skjuts av pojkarna på svetsen (tung maskin + klen Weronicha = vill inte bära te bussen)

Gulliga Micke såg till så ja fick den (tackar Micke)
Jaa, sen vet ja inte va mer ja ska skriva...
Ska lägga lillkott nu iaf så ja säger väl natta te er o byebye for now dårå ;)
X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^