tisdag 16 mars 2010

Kök o cupcakes :D

Godmorgon...
Jag har sovit som ett arsel, men de beror nog på boken jag läste ut igår.
När den tog slut, storböla jag.
En jobbig bok som gjorde mig arg, ledsen, illamående o upprörd.
Intalar mig själv att de e BRA för mig o veta att de faktist kan va såhär i världen, men ja vill ju inte veta.
Jag vill glida runt o inte ha en aning om mkt, för jag vill inte inse hur vidriga människor faktist kan vara.
Jag vill låsa in mina barn av kärlek, omfamna dem med kramar o pussar o skratt.
Inte släppa ut dem te psykopatiska människor som kan göra dom illa!
Jag blir så rädd att de ska bli sårade, skadade lr utnyttjade.
Det gör ont i magen o hjärtat för jag vet att jag inte alltid kan finnas där!
HEMSKT!


Men som den människa jag är, sopar jag det jobbiga under mattan o låtsas vara glad.
Blundar för mörkret o tänker på solsken. . . . . .

Så, nu kan jag fortsätta med dagen!

Igår skrev jag att jag skulle vänta te morgonen med att klä om soffan, men jag kunde inte vänta så det gjorde jag på kvällen när kottarna somnat.
Tyget kommer från panduro o är inte plastigt ALLS!
Det är mjukt o följsamt. Lent. Men ändå vatten avvisande :)






Sweetheart i soffan e Olga :D
O om ni klickar på min facebook ikon (heter de så?) o går in på mina foton, ligger ett album som heter Olga m.fl. Där finns de mer, som jag SKA lägga ut här ;)

Men visst vart de fint?
Tyget menar jag nu.
Barna vart glada när de kom in o såg va härligt godisfint de ser ut!

Jag är nöjd.

Fixade klart en sida till i tårt-scrapbooken också.
Men jag behöver goda recept!
Hallå, kom igen, ge mig godis!
Ge mig text till att göra godis ;P




Men nu rusar tiden o ja e inte ens ombytt te jobbet :O
Oooooh, bye bye så länge!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^