måndag 15 mars 2010

hello :)

Idag e de måndag o de betyder jobba.
De betyder att de blir MINDRE tid te mina små projekt ;)
Hahaha, men de e najs på praktiken, så de e okej!

Målade den snuskgula lådraden o satte in små band ja köpt på tradera.
En ljus ljunglila färg som passa fint ihop me de ruffiga resultat som blev.




Sen att ja e en jävel på att fota gör ju inte saken sämre va? ^^ hahaha
Medans färgen torka tog jag en VAS (!!??! mamma sa att de va de fast ja kunde svurit på att de va en trasig ljusstake, fulaste vasen EVER) o brickan jag köpte på myrorna för att göra ett högt kakfat :D

För jag fick en limpistol av min mamma när vi var där med o jag är kär.
Den e ju jätterolig o limma me o de fäster ju så bra!!!



(okej, ignorera min lort)
Så iaf tog ja pickadollen, brickan o vasen... (bilder följer)





bilden precis här ovan e vasen (trasig ljusstake?) limmad på fatet som e upponer för ja glömde ta på åbäket innan ja gjorde nå.
O sedan TADAAAAAAAA....



HAha, ett uppläggningsfat :D
De funkar även me fina porslinsfat o "riktiga" ljusstakar (som inte är vaser från början)

Å sen som vanligt hos mig finns det ju EN MILJON saker som behöver en plats, så efter mkt donande o fixande (med alla burkar jag också fick med mig hem) så ser det väldigt överfullt, men rent, ut!
Och lite städat :D




Nu måste ja rusa :)
Ha en underbar solskensdag folks!
X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^