tisdag 30 mars 2010

Ängel o borrmaskin



Ja, så här långt har jag kommit i änglaskapandet..
Inget ansikte o inga kläder, förutom underklänning ;)
Är hemma med Molly idag, hon var jättedålig inatt.
Nån slags magsjuka (mhm, räserbajs hära) hela natten, men helt ok idag.
Fast hon sover nu (kl 17.04) o de e inte likt henne.
Kanske sover av uttråkning av o vart hemma hela dan haha.

Imorrn ska ja jobba igen. Då e de påskbord på jobbet o sånt e ju najs.
Hoppas S har med borrmaskinen då.
Behöver en slagborrmaskin i våra väggar (u go öbo) o ja VILL verkligen sätta upp mina saker som bara står på golvet i mitt rum o samlar damm.




Det värsta e att ja har aldrig borrat me en slagborrmaskin.
Jag vet inte hur tung den är lr om jag behöver hjälp *håller tummarna o hoppas på de bästa*
Han skulle tatt me den te jobbet idag, men ja e ju inte där :S

Men nej, nu e de hög tid o låta högt i hallen, så musan vaknar.
Då blir de utgång på gården så hon får leka en stund.
Ha en skitfin dag o NJUT av solen :)

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^