torsdag 11 mars 2010

Scrapeliscrapscrapscr... bah

Tjo i stugorna.
E lika trött as usual, men ja måste hoppa in o säga hallå ;)
Min söta vän Jenny kom förbi me lite kvällsmat (en påse chips som jag bett om) o tog en *** me mig o syster som redan va här. Så vi stog o umgicks en skvätt ut på balkongen.
Kallt, men trevligt.
Ullricha va bara här för o lämna en bok, men blev kvar en stund o smaka på chokladkakan (läs tårta) ja gjorde igår.
Ja ska nog ha damvecka lr nå, för jag äter som en häst, gärna ofta o hela tiden.
Ledsen e jag med, så ja, de verkar mkt troligt ;P

Iaf sa ja ju häromdan (igår?) att jag höll på o sy två änglar.
Den ena är klar i kropp, men har noll nylle o hår.
MEN *dadadadaaaaaa* jag har sytt en morgonrock :D

Ja e skitstolt, för de va första ggn.
Armarna vart aningen korta, men jag vek upp ett veck på vardera arm så de ser så tjusigt ut *gilla* Men jaaaa, den e inte te mig, den e till en av änglarna ;)
Liten vit med brunt halvgenomskinligt organzaband (de stavas så va?) o en "guld knapp"
Så tog jag kort på denna ofärdiga, men ack så vackra skapelse, å så orkar ja inte lägga in de..

Hade egentligen bara tänkt skriva hej o gonatt, men ja skriver som ja pratar... (lika me, har svårt o sluta hahaha)
Scrapbooken som e shaped som en tårta har typ 2 sidor kvar till att vara klar, men ja behöver ju RECEPT!
Nå gott smörsmakande, onyttigt, läskande godis-kak-bull-cupcake recept.
Nån som har nåt o dela med sig?
Gör inget om ni bara ger mig en länk, för ja vill så gärna ha :D
De fotona på den (tårtboken) har jag i datorn, men jag skänker dem nog till er imorgon ;)
Sov massa gott alla där ute!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^