tisdag 23 mars 2010

PÅSK, holkar o lite till

Yes yes, jag har vart totaly buzy i flera dar, men bloggen har vart i mina tankar.
Jag har målat flera holkar o e de nån mer som e intresserad, e de bara o maila.
Välj eget utförande o färg, lr tala om om de e någon ni ser på bild som intresserar :)

Gjorde en med dala motiv idag. Dalahästar o lite blomster på den.
Så gjorde jag en klargul (nån gillar säkert sånt me) med lite djungelmotiv :)
Aa, de finns nå för alla smaker ;)







En vit med rosor och änglar på, o en med rosor o fjärilar..
Jag gillar mest de prickiga o pastelliga, men det beror kanske på att våren e i intåg :)

Idag var det ingen sol, men HÄROMdan :D Dåååå sken solen..


De va härligt, hon har vart saknad *hjärta*
Holkarna som vart klara förra veckan ser ut såhär :)







Ska göra en lika, med ljust syrenlila prickar på imorrn tänkte jag :)
Tror det blir vackert.

Något annat jag ska göra imorgon är slingor :D
I mitt hår! Ha haaaa haha..
Mamma hämtar kottsen på skola o dagis, så åker de te jobbet där vi har påskbasar o de ska få köpa lotter :)
Efter de åker ja me dem hem o mamma donar me mitt hår o de ska bli SÅ najs!

Plus att jag sålt två holkar till som ska målas :) *nöjd*

Sen så har vi påskpyntat litegranna :D
Drogs med i yran på jobbet, så jag åkte hem o gjorde en liten kvast te Hulda som vart utan i X antal år :S



Hon fick hänga i köksfönstret :)

Självklart har vi påskris också o massa godis (inte fullt så mkt kvar nu) :O
Men det känns som jag redan lagt upp fasligt mkt bilder för en dag nu ;)

Ta hand om er! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^