fredag 1 april 2011

GÄÄÄÄSP!

Jahopp...
Så va denna dagen oxå slut.
E galet trött så ögera svir ^^ haha
Angelica som e hemma me feber fick alvedon av mig idag o de e SÅ najs o se henne (även om hon e hängig) ;P o sen kom min lillasyster Mathilda förbi me sin lille kott som ja saknat fruktansvärt mkt när ja bodde på Gotland (han verkade dock inte ha saknat mig lika mkt haha)
Det vart flottmat o godis te Tom & Jerry på e.m




Suttit vi facebook har de OXÅ blitt lite mkt av nu ikväll känner ja.
De vart de ist för o diska *suck*
Missförstå mig rätt här, ja GILLAR facebook, ja gillar INTE o diska!
Men nu vet ja ju att disken måste tas imorrn ist o de har ja inte HELLER lust me :S

Haha, men då måste ja, för ja får kaffebesök (tre ggr om ja räknar rätt) o ja har nog inga muggar rena efter idag *love*
Phu, jaha, nej, ja har nog inge mer o skriva, ryggen e fanimej helt sne av o sitta här o stavningskontrollen gör sig påmind hele hele tin ;P




PLUS *väldigt viktig info* att ja duscha nyss o så kleta ja på min nya fina (flaskan då) lotion ja köpte häromdan o den luktar APA!?
Hur kan den va så söt o så dryg o så len o sen lukta så ILLA?

Bleeh, säger vi te den o NU tar ja o dyker ner mellan lakanen ^^

X O X O


(fotona e från 2009)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^