lördag 23 april 2011

GLAD PÅSK

Japp japp, glad påsk alla mina fina sockerpullor :)
Hoppas ni haft en lika fin dag som jag med hela familjen o massa sol.
Molly vart hämtad av sin pappa för kvällen o Leo stannar me storkusinerna i Sköllersta.
Å här sitter jag, ensam i lägenheten o undrar vad det där ordet "framförhållning" betyder.
ALLA andra har skjuts, planer, rest bort eller e hemma med sjuka barn XD haha

Fick frågan varför ja inte hört av mig tidigare för, men de e svårt när musans pappa bor i Danmark o aldrig e säker på att han SKA komma.
Då vill ja inte bestämma me folk o så blir de inget :/
å nu vart de tvärt om, ja e barnfri men inget o göra..
Som tur e kanske jag kan flirta till mig skjuts o cruising i Askersund ikväll me min storebror *hoppas*
Ullricha (storasyster) ville också följa me :)
Har tatt lite bilder idag, men de ligger i moben o ja ORKAR inte hiva in dem här nu, när man kan dricka hotshots ist ^^
Ha en underbar kväll, mina vänner!

X O X O


2 kommentarer:

Nu gör du mig sådär lycklig ^^