tisdag 19 april 2011

rosor o Sköllersta

Men der lård, va värdelös ja va på o uppdatera här då *förvånad*
De e ju iofs sol ute o då sitter ja ju inte här, men facebook uppdateringar, de hinns haha.
Åkte te sköllersta me kottarna igår o sov över..
Tokjobbigt för Leo pga allergin, men han VILL verkligen inte hem, för de e PÅSKLOV!!!
Då SKA man sova över *suck*
Men ja ska inte klaga, ja älskar att åka dit, även om mamma o ja fräser lite då o då ;)

Kom hem nu iaf för mamma skulle o storhandla (Leo följde me) o musan slockna som en klubbad säl.
Hon sover ju i "stor" säng när vi e där o SÅ jobbigt de ÄR o gå upp på natten när hon kommer på att hon kan *suck*
Men stolt e ja iaf, o gosigt va de när hon kom ner breve mig inatt.
Fick massa kramar o pussar (o pekfingrar i näsa, öra o öga!?)

Snart har mamma handlat klart (hon ringde) o då hämtar hon mig o musbus igen.
Leo lova o va ute o leka hela dagen o inatt får han sova på pappa sida i deras rum, för där e aldrig katten.
Hoppas de funkar bättre :)

Nu när vi kom hem såg ja att rosorna ja fått sloka.
Ja, ja glömde ju...
I helgen fyllde min syster (LOVE YOU!) o onsdagen innan det, Johanna.
Vi fira dem ihop, hemma hos mig, så ja fick OCKSÅ en bukett (tack Heidi) *love*

Jag ville inte kasta dem, för själva knopparna va fina.
Snitta dem direkt under blomman o la dem i...
Ja, den där i glas, som ja inte vet va den heter ;)




Fint va? *gilla*
Ja, så i lördags va de fest o i söndags mådde jag som man gör *URK*
Igår kom Micke förbi på en snabbkaffe o sen va vi te tandläkarn me lillkott.
Trodde de skulle sätta in tandställningen men de skulle laga ett hål :O

Leo va DJUPT olycklig :'(

Men han va duktig o allt gick bra :)
Nu finns de inge mer o laga i hans mun, bara en månads användande av "redigering" sen e han klar ;)
Skönt!

Jag LOVAR att när vi kommer hem från sköllersta igen så SKA ja skriva o lägga upp fler bilder, men de har ingen minneskort läsare i sin dator, så ja kan inte göra de där..
OH, btw...
Min skrubb (ännumindre än själva lägenheten vi bor i) den har ja kämpat me sen vi flytta in, för de SKA bli mitt "syrum" *skrattar högt åt ordet "rum" när ja tänker på strl*

Det är bara att inse att det inte funkar..
Så ja har en annan plan (vill inte avslöja ännu) o ja HOPPAS verkligen de går!
Såhär orkar ja inte ha det mer.
Vidrigt e ordet, även om ja blir jätteglad när folk kommer in o talar om va rart vi hart ^^

Det ÄR ljust o det ÄR fint, men de e ju pga våra saker, inte bygget i sig!
Så nu...
Ja, nu hoppas ja att ögonmåttet håller (även om de aldrig gjort de förut)
Så håll tummarna för mig (oss) så får ni se hur de blir.... Om de blir nåt ;P

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^