söndag 3 april 2011

en AJfon!

men ja BLIR tokig...
VILL så gärna göra om min blogg..
Ha lite tjusig bakgrund o kanske lite häftiga sidoelement (eller va f*n de heter) o ja FATTAR inte hur man GÖR!!!

Att ja "har tid" (haha) o sitta här nu, e för musan sov middag senare än vanligt så nu sitter hon här breve i halvkoma ;) o de lär ju inte hålla i sig, så ja skriver snabbt som satan!

Har skaffat mig en ajfon (en Iphone dårå)
Den e blank o fin o ja förstår lika mkt av den, som med bloggers instrumentpanel o hur man gör för o komma te en vanlig jävla standardmall.
Men den e söt ^^

Nu ska ja bara skaffa mig ett maestro-kort me nån jä**a kod så ja kan skaffa appen me den kissen på som Molly älskar ;)
HAHA som att ja skaffa den för att musan ska få peta på katten, men ...
Ja, ja måste erkänna, den E söt :P

Pust o flås..
Att ja skriver sånt här onödigt nonsens e för att ja tycker OM att göra de, o för att sån e JA ^^
Men mkt att ja skriver just i denna sekund e för att ja har ont i magen..
Det är oro, har ja lärt mig nu.

Vet att Leo mår bra, allt går bra o att han kommer hem om nåt e fel *cross my fingers* men...
Det känns ändå fel, konstigt, oroligt!
Han e hos Janne!!!

Det har han inte varit sen han va två år, o han fyller nio om mindre än en månad..
De har inte pratat sen Leo fyllde tre o detta känns jobbigt som fan *ledsen i magen*
Sen, i måndags träffades de "för första gången" o Leo tog de me ro.
Själv fick jag stressutslag på hela halsen o vart flammig (som ett gigantiskt sugmärke ungefär)
Snyggt liksom.
Börja i vänster tinning ner te axeln, bak, hela nacken o hela högersidan av halsen...
*SUCK!*

Jag SER på Leo att han är glad!
Detta är ju spännande o nytt för han me, fast på de där glada sättet.
De e bara hos mig de spökar från förr!

Men men, han fråga Janne om de kunde dra te lek o bus-landet o ja tror inte de va öppet eller nå, sen följde han me o köpte nån tågbiljett o nu e han där (han e tokstolt) hemma hos dom o spelar tevespel..
Han har fått medicin innan han gick (allergi) o astmasprayen i fickan så ja tror han har kul, men ja har ÄNDÅ ont i magen..

Pust (jo, mkt stön o stånk på mig idag)
Men nu kom Magnus o ska hjälpa mig o fatta Iphonen (hoppas) haha
Så ha de bra!

X O X O


2 kommentarer:

  1. Din blogg är jättefin JUUUUE!!! :D

    SvaraRadera
  2. Håller med Pia,din blogg är skit fin. Själv har jag inte lyckats förstå hur faaaaaaaaaaaaaaaaan man gör iordningen den där jävla bloggen.....*muttrar nåt om tekniska saker*

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^