tisdag 26 april 2011

Snark o vakenhet (KOMA)

Herregud..
Klockan e tokmkt o här sitter ja i pyjamas o skriver..
Har vart några jobbiga dar här (läs: NÄTTER) för Molly bara vaknar o vaknar o ja HOPPAS att de e nyhetens behag av att kunna kliva ur sängen när helst hon känner fört o inget som består.
Ja e inte härdad.
Ja e en VEK mamma, som BEHÖVER sova hela nätterna igenom, o gärna lite sovmorgon på de..
Ja e en trött person :O

Men sen vi möblera om o hon fick sin fina "stora" säng, så ...
Så kommer hon UPP på nätterna o de e vidrigt.
Ja fattar ju inte va ja säger på mornarna när ja pratar me dem :O
Har tydligen lovat Leo o ta me henne ut (???) ensam (!!!) om han bara fixar frulle o blöjan på henne..
Så när ja äntligen reagerar på att ja e i koma o att ungarna e ovanligt sams o frågar va de hålls me i hallen, så svarar Leo att nu ska de bara glida ner i källarn o hämta sparkcykeln, sen ska de va ute o leka...

Vafan... Vafan e klockan? Vart SKA ni sa du? Va GÖR ni? Varför har hon mössan på sig?
Va GÖR ni Leo? *gnuggar gruset ur ögera*
Jaa-aa, vi ska gå ut!?
Nej Leo, det ska ni inte, du vet väl att du inte får gå ut såhär tidigt? Folk SOVER ju!
Jamen du SAAA!!!
ja sa inte nå, ja SOV, varför sover inte ni? Klockan e ju inte ens sex?
Har ni ätit? Redan?
Ja-a, du sa att om vi åt frukost kunde vi gå ut o leka...?

Ja tror ungen ljuger!

MEN musan vill tydligen va en nattuggla..
En nattuggla som somnar kl 19-19.30 o vaknar mitt i natten o vill leka.
Jag kommer avlida!

Snarast, men inatt sover Ida hos oss...
Hoppas Molly fatta de, så kan hon väcka henne ist *skrattar jävulsk o låter farlig*

MUHAHAHAHAHAHAHAAAAA


Haha, nej, de gör ja inte, vill ju inte väcka nån i onödan liksom ;)
Men nu MÅSTE ja lägga mig.
Har bara betalt räkningar o ska ta en dusch för Musan har blitt ruskigt morgonpigg också..
Ännu ett jävulskap vi måste öva bort! *love*

Jag älskar mina barn (o idag skrek Molly i tunneln där det ekar så att "JAG ÄÄÄLSKAJ DIG MAMMA... ÄÄÄÄÄÄLSKAJ DIG, O LEO.. LEO ME"
De va underbart o höra hennes röst få de o dåna så, me de orden i tunneln) :D
men ja MÅSTE få erkänna att ja blir trött när de håller mig vaken XD

*SNark*


*Snark delux*

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^