torsdag 7 april 2011

frön

Gad däm alltså!
Ja försökte igår me dehär satans bilderna, men de gick inte.
Så nu e de inlagda i datorn, på de gamla hederliga viset o sen hitskjutna av mig, på samma vanliga sätt XD
hahaha





De e mina pumpafrön som vuxit litegranna o som sen ska sitta ute i en blomlåda (hmm, skrev ju allt igår) o sen e de mina (två!) små... äääh.. såna man köper o sätter ut som heter...
Heter... vafan! ja, ni vet nog va de heter o sen en buske to be från "fon Lidl" ;D
Den ser klen ut nu men den SKA bli stor o buskig o vacker me lila blommor o den ska dofta gott!



De har ja bestämt, men ja har ingen aning om de stämmer ^^

Å så den sista, de e (VAR!) min yberfina blomma me TUSEN å åter TUSEN vita fina blommor i, men den såg ut som en eternell teslut, så ja kapa o hiva ut :D *stolt*
Lite frisk luft mår den nog bra av ;P



Nu ska ja lägga musbus, i den STORA sängen (haha) så ja gissar att ja får gå upp X antal ggr inatt *suck*
Men ta hand om er där ute så hörs vi snart igen!

X O X O



1 kommentar:

  1. Hej där!
    De där små växterna kommer att bli stora och fina....det tror jag!
    Växtkraften gömmer mer än vi anar! Bara du inte glömmer bort dem. ;o)
    Tack för din fina kommentar!
    När du ber så där fint måste jag ju skärpa mig! :o)

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^