onsdag 30 mars 2011

Krukor o sol!

Hallå mina hjärtan..
Dagens inlägg ska inte handla om sorg, jobbigheter eller annat bajs, utan idag ska de handla om *tadaaa* Blomkrukor!

Japp, spännande som attan o de e NU ni alla hänfört får dra efter andan ;) *nöjd*
Haha, närå, men LITE krukor kan vi allt skriva om..
Eller iaf visa ;P

KOLLA!!!






De röda e te Molly o de blåa te Leo :D
Fast, ja har inga blommor te dom ännu, så ..eeh, Mollys står i köksfönstret just nu :O
Ja ska ju inte BEHÅLLA dem där, men... ja bara LÅNAR! *ser ärlig ut*
Haha, men de va så billiga, så ja ska köpa fler.
De e ju JÄTTEFINA! *gillar*

Har fixat två små skyltar, en var, som ska sitta i varsin blomma bara för o va sött :P





Idag har de vart KALAS väder!
Man måste bli lite lycklig av solen.
Satt på balkongen o vänta in Johanna sötfis som kom me tåget från Örebro bara för o va me oss *love*

Har dratt på mig en, två, tre, fjorton fräknar av de, Molly drog på sig snorig näsa!


Fick tulips o ett paket i jättefint papper.
Haha, ja ÄLSKAR tulpanerna, men paketet ger mig verkligen nå o göra :P (älskar ju PAKET)
De va en bok om origami (haha fick googla, ja stava "arimagu" först) ;P så HÄR hemma ska de vikas pappers saker :D





Sen gick vi ut (aa, Musan vägra sova middag idag *suck*)
Vi vänta tes lillkott kom hem från skolan, så gick vi te ICA o köpte glass..
Första för i år o de va MMMUMS (me samma uttal som Maria Montazami) o de smeta vi i oss på vägen te Heidi :D

Där blev det kaffe i solen på hennes baksida. *NJUTA*
Molly o Leo trodde de bodde där o klev in fast vi andra va ute, o ja kom inte på förrns ja kom hem att de kanske hade stökat till :O (OM, så förlåt isåfall Heidi att de inte röjde undan)
O så kom ja på att när vi åt (ja, de e ja o mina hungriga barn hehe) så kanske ja inte kasta Leos frigolit?
Förlåt för de me haha, du får stöka hos mig nästa gång hjärtat (som om de nånsin skulle hända?) ;P




Här sitter två av alla hjärtegrisar jag umgåtts me idag! *glad*
Ja, mina vänner gör mig glad!
Mina barn gör mig glad!
SOLEN gör mig glad!

Idag har ja fått alla tre *LOVE*
O med det så nöjer jag mig för ikväll o önskar er en god natt!

X O X O



1 kommentar:

  1. Tack snälla du att du ville dela med mig de fina bilder, jätte snällt.
    Oj vad glad jag blir att läsa att du har haft en sån rolig dag, ja solen gör susen vet du, sitt du länge i solen och njut av allt fint.
    Ha en bra dag.
    Kramar Gerda

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^