torsdag 24 mars 2011

måla Skåp..

Sådär ja..
Mat i magen o lillskrutt i säng.
Leo lova o kolla henne när ja drar iväg o postar ett brev, men ja måste SMÄLTA maten först *lat* haha
Ska ja va ärlig, så handlar de bara om att ja inte klätt mig än :O

Ja, ja vet, klockan e si o så mkt men vi har inte haft bråttom nånstans o vi väntar inte besök, så de e luuuugnt ;P
Jag har iaf inte rosa rocken på mig ^^ haha

Köpte ett hörnskåp via blocket igår, o ett tips te alla andra som ska köpa saker via det, kolla NOGA på varan innan ni åker hem!

Mitt skåp e helt o fint nu, men... ja, ja skulle kollat nogare.
De va ganska grisigt o flottigt plus att alla lister i bott rasa av!?

Men ja drämde fast dem (aah, man har ju muskler dårå) o måla över skarvar som fanns.
Tror tyvär de har rökt inne me de skåpet också, för jag slipa, skura o grunda.
Grunda en gång till o ÄNDÅ vart de fullt me gula märken *suck*

Fast ja har kvar färgen David köpte te skänken o den e tät o fin, så ...
Ja va tycks?













Nu e de ju galet trångt hemma hos oss redan, så köksbordet (mitt ÄLSKADE bord) får inte *snyft* plats
Min syster lova o barmhärtiga sig över det :)
Så ja drog te Navet o köpte oss ett miniatyr bord ist..
I affären såg de litet o rart ut, men hemma hos oss ser de ut som en ful, förvuxen skolbänk (jopp, Perstorps-skiva å allt) Men ja tänkte ja kunde slipa de snuskiga benen o karmarna lite smått, måla blank vit färg o sen köpa sån kontaktplast?
O ha på själva skivan?

Ah, NÅNTING måste göras, för visst e de vackert me duk, men vi (dvs MOLLY) grisar ju så jävligt vid bordet.
E de inte juice, saft eller vatten som spills ut, så e de nudlar eller tuggade grönsaker (som hon kom på att hon inte ville svälja EGENTLIGEN) överallt...

Jaja, solen lyser genom fönstret på mina bara ben, tror de e ett tecken på att ja borde dra på mig pantsen o ta min cykel nurå ;)

Hare gött *love*


3 kommentarer:

  1. Gud så snyggt skåpet blev, det är ju så fina rutor i det o gångjärnen o handtagen är ju helt underbara.Om du gör som du skrev med bordet så tror jag att det blir lika fint .Puss på dej

    SvaraRadera
  2. Skåpet blev hur fint som helst *VILL HA* kan jag få köpa? :P

    SvaraRadera
  3. fan va bra det blev, men hur ORKAR du?!? Jag orkar knappt tänka tanken att jag borde vattna blommorna, för det ligger liksom inte i mitt intresse.. Och du renoverar ett helt jävla möblemang?:O Jag borde skärpa mig, verkligen! <3

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^