lördag 5 mars 2011

Hångel, kalas o nya muggar

Hallååååå mina hjärtan :D
Sitter o tuggar macka (ingen bra lunch, ja vet, men Molly vaknar av matos o "spisljud")
o försöker skynda mig, för om en stund kommer mamma o pappa o hämtar oss för Tindras kalas.
Hon har fyllt hela SEX ÅR!!!
Helt skadat för hon ska ju liksom va... Liten?
Ja kan inte förklara, men hon vart JÄTTESTOR när hon va fem tyckte ja, o nu e hon redan sex..
Suck, tiden går o kottarna e väl glada för det, men ja känner mig redan som hundra.
Fick en chock igår när min lille lille kille gick på disco me sin kusin.
Han kändes så liten när han gick, o lika liten när Marie (Julias mamma) sa att de hämtas från discot kl åtta.
Men när han ringer för o säga godnatt, talar han om att han har DANSAT me en tjej..
En tryckare!

*OMG!*


Sen när vi ska lägga på, säger han, "Mamma, vi PUSSADES också" *avslutar me ett fniss*

Vafan? Han va ju nyss en liten söt fyraåring, o nu ska han ut o hånglas?

Gad däm, han E för liten!
Fast ja tror inte han vet va hångla betyder *hoppas*
Ska inte pojkar va rädda för tjejbaciller?

Nåja, han kanske e liten ett litet tag till bara för o göra sin mamma glad ;)

På tal om nå helt annat så...
Kommer ni ihåg mina röda muggar?





Köpte två gröna idag me :D
På ICA maxi för 14kr/st.




Två skålar i porslin fick följa me hem oxå ;)
De kosta 19kr/st o de va ja värd haha




Ursöta!
Jaha, köpte tokbillig pepparkaksdeg på LIDL me.
Har ju väldigt svårt o gå förbi där de står REA eller EXTRAPRIS hahaha
Men två stora paket för 10 kr..
Taget ;D

När ja kom hem kom ja på att ja va inge sugen på "julsmak"
Så ja skivade degen, la på en plåt o tryckte fast nötter jag krossat.
De smaka helt okej ;)
Bra o ha o bjuda på, men de tog slut på ett par dagar (de VA inte ja!)





Köpte lite blommor idag me.
Sa ju redan på Gotland att i "alla hjärtans dag present" te mig, skulle ja köpa en bukett med liljor, men vi va ju mitt i flytten, så ja gav mig själv löftet att de skulle köpas när vi kommit i ordning o nu tycker jag det.
Visst e de lite smått kvar, men glädje behövs för uppmuntran o för Mig e blommor glädje *love*




Gillar dessa, för när de slår ut, doftar de magiskt.
Något som oxå doftar magiskt e denns.
Doftranka? (rätta mig gärna om jag har fel)





Om någon e skötselexpert på dessa, får de oxå gärna kommentera, för jag tycker redan så mkt om den!
Plantera (eller ja, satte dem i sina krukor breve varandra tes ja har jord) ihop med mina hjärtan på tråd :D
ICA här nere har JÄTTEFINA blommor.
Kommer hem me nåt var o varannan dag, för de gör mig glad.

Nu börjar de bli dax o väcka skrutten som ligger o sover middag, för de borde komma när som med bilen, men jag önskar alla mina vänner (även de ja inte känner) en underbar fortsatt helg :D

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^