torsdag 24 mars 2011

weird...

ÅÅÅh hahaha
Snacka om o drömma weird.
Ja va SÄKER på att ja skrivit ett nytt inlägg!
La in massa fina bilder o skrev så himla BRA!

Så logga ja in nu o ser att de inte ALLS finns nå nytt inlägg, inga nya bilder o...
Första tanken va "VAFAAN! Vart e mina bilder!? Vart e min TEXT?"
Så börja ja fundera på om ja inte spara det..
Tes ja kom på att ja skrev inlägget när de va vår.
De va bilder på vitsippor, o...
Ja HAR inga bilder på vitsippor o de e inte riktig vår än :S

Så, ja, de måste ja ju drömt *suckar*
Aa, i min dröm iaf så va de vår.
Jag längtar så..
Efter den där våren som e så varm så man VET att NU e sommarn nära *love*

Suck, nu skriker ungarna som små grisar (MAMMA; JA E HUNGRIG) o maten e snart klar, så ja ska lägga in lite bilder när ja lagt Musan ;)

Inga vitsippor dock, men på vårt nya skåp :P

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^