måndag 20 december 2010

snabbis

Hallå mina hjärtan!
Jag LOVAR att om Molly sover middag idag, ska ja skriva ett inlägg!
T.ex om fina Gerdas blogg...
Bestälde två små saker från hennes webbutik (här) det var fraktfritt o hon tjänade nog inte någe på mig, men ÄNDÅ fick jag med en liten present (bilder kommer sen då) o vi har vart i Akebäck o firat lilljul (ja har bara två kort på kottarna o inget mer, men de kommer också sen) o vi va tebax i Akebäck dan efter (igår) o baka pepparkaks-knäck o chokladgodis hemma hos Jenny o Tomas :)
(as usual i detta inlägget, bilder kommer sen) o... hmmm, David har gjort en skinka (kokat o griljerat då) o sen så... vet ja inte mer.
MEN, ja o Musan ska gå te avslutningen på öppna förskolan nu.
Har lovat henne lite pyssel *love*
Så byebye me puss o kram ;)

1 kommentar:

  1. Gulliga du, självklart får du komma hit och hälsa på efter jul :)

    Haha, själv tycker jag att vi knappt kommer någonstans med våra renoveringar men man ska väl inte klaga. Bättre att det tar tid och man verkligen blir nöjd än att allt blir pannkaka :P

    God jul på er och hoppas att ni får fina klappar av tomten :P Kram!

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^