tisdag 7 december 2010

Skridskor o choklad

Hallå mina fjärtan.
Jag gissar att ja inte e den enda "minimun-shoppoholicen" här.
En sån som har läskigt svårt att INTE handla, men måste hushålla med ganska små medel ^^
Haha, där e tradera bra att ha, men ibland blir det floppar.
Köpte (på sista minuten-livsfarligt) en tröja.

Fick den för 13 kr o de e ju rätt okej tycker ja, men när den kom hem så dog jag!
Kunde ha den, javisst, men de var i nå lurvigt isbjörnstyg, vilket e jättesött på bild, men irl ser man ut som en fåtölj!
JO, jag svär, en stor låda te fåtölj såg ja ut som o den va så KLIIG!
Huga, den kom på o sen av lika fort igen.
Leo skratta så han dog o när han fick prova den (för det ville han ju såklart) insåg han halvvägs att hans lilla taniga kropp skulle rivits sönder av det stela osköna innandömet på tröjan.

La den på en stol o glodde ut den.
SKÄMS!
Men den skämdes inge vidare, den bara låg där o såg söt o gosig ut.




Så då vare ju bara o tänkas i andra banor...
Vad gör man med en lurvig tröja som e dum?
Jo, man kollar vad mer man kan ha till.
Vitt tyg o lite guldpärlor?
Trämed ifrån panduro?



Lite färg?
Jaa... Va har vi då?




En fin vit skridsko.
Med glitter o ett stänk av pärlemo på medarna.
Isblått band till upphäng med liten rosett och fyra pärlor utplacerade on the front, som ja brukar säga!
(nej, de brukar ja inte, men ja lät lite cool)

Haha, ja, pappret som jag använt mycket av de senaste dagarna har en framsida som ser ut såhär, och av innehållet kan man ju göra väldigt mycket.





Igår köpte jag till exempel chokladkakor med mintsmak på ICA för 5 kr st
(kort datum, men vem bryr sig? som om att vi inte äter upp dem på två månader? Hahahaha)
De gjorde jag såhär med :)







Najs.
Kan de ju ligga framme o se snygga ut ^^

Men vet ni, idag ska ja på intervju.
Måste faktist dra typ snart!
Här tar bussen te stan en timma o ja måste ta ut pengar först te biljetten :S

Håll tummarna för mig!

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^