måndag 20 december 2010

lite till


Oh, ja bara skoja :D ja hade lite mer o visa insåg jag nu ikväll.
Leos nya överkast kom idag o de e SÅ snyggt!
Kritvitt, quiltat med jeansblå stjärnor på o insidan e samma färger fast randigt *MYS*






Ah, JAG tycker de e snyggt o Leo me.
Han bara OOOH, e de te MEJ??? haha
Bra träff därå ;D

Sen har jag sytt klart min ängel.
Det vart en isprinsessa.
O eftersom hon e så snygg i håret blev det Isprinsessan Morgonrufs ^^








Varenda detalj e sydd för hand o ja e sjukt mallig, för hon E fin (även om min kamera e totalt bajsig :S)

Men NU blire nattning av en annan fröken morgonrufs *love*
Molly mus ska sova nu

Nattinatt!

1 kommentar:

  1. Jag vill oxå kunna ändra å göra min blogg fin å julig! Varför kan du sånt å inte jag?

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^