onsdag 8 december 2010

en hemsk dag!

Hallå..
Här sitter jag och dricker kaffe samtidigt som jag lyssnar på härlig julmusik..
Men det svider i mitt hjärta!

Hade inte tänkt säga nå till nån, skriva något alls, men det gör så ont o jag är så rädd.
Min mamma har cancer!

Gråter så jag tror kroppen ska gå sönder och jag kan inte sluta.
Hon fick veta det för inte länge sen, men det var så mycket o så stort så operationstiden gick snabbt att få.

Har verkligen försökt att låtsas som om allting är som vanligt, men det är det ju inte.
Hon lades in igår och jag har gråtit ända sen..
Idag, just nu tror jag, är hon på operationsbordet.

Jag är rädd!
Tänk om nån ringer till mig o säger att jag inte har nån mamma mer?
Att hon inte finns!

Vad ska jag göra då?
Jag behöver min mamma, jag vill inte leva utan min mamma!
Jag är så himla rädd..

Jag förstår att jag inte kan gråta hela tiden innan jag ens vet att någonting hemskt har hänt, men försök själva tänka orden.
Min mamma är sjuk!
Min mamma har cancer!
Det är så vidrigt o så jobbigt så jag inte orkar prata med nån, inte skriva om det med nån.

Hade inte tänkt låta nån veta de alls, men just nu, just idag..
Fan va skraj jag är!

Jag vill inte vara med mer!

Mamma, min mamma..
Vi behöver dig!
Vi älskar dig!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^