måndag 4 oktober 2010

fest o julpynt

Hallå hallå kära vänner
Sitter som en dåre mitt på golvet o skriver, för de trådlösa grejerna jag använt gav upp *ledsen i ögat* så ... Ja.. en kudde under stjärten o bena som en trasdocka (aj... aj...) men de får duga ett tag :)

Ska snart hämta musan på dagis o sen fixa lite lunch.
Är faktist inte så hungrig, men jag vet hur ja blir om ja skippar maten :S

Var på fest i lördags :)
Davids chef fyllde 50 år (GRATTIS) o de hade hyrt Hemsegården.




Det var mkt folk o mkt dricka (maj gad!!! ...hick)
Vi var kvar te 03.15 tror ja...
Jag kan väl villigt erkänna att igår (dagen efter) inte va min mesta bästa dag då XD
Men man mår som man förtjänar har jag hört (fast jag förstår inte vad jag gjorde för att förtjäna den bakfyllan) haha

Leonard sov i Akebäck hos tant Jenny o farbror Tomas (hehe) o Mollymus sov i Vibble hos Emma :)

De hade bägge haft kul o var nöjda med helgen (TACK brudar)

Här hemma har vi gjort lite allt möjligt..
Molly har lekt o fått måla/klippa klistra egna små julklappar som vi slagit in o Leo går o väntar på jultidningspengar så han kan shoppa loss *kärlek*
Jag har pysslat en massa o handlat färdigt alla klappar (ja, jag vet, jag e jul-sjuk) men jag kan inte hjälpa det.

(söta Freja)
(musbus med två små extrakusiner på fikapaus)

Något jag tycker e tråkigt e att vi inte får va i vårt fina hem under julen, men det väger upp, stort, att träffa alla där hemma ist.

Jag längtar som fan, o ja vill krama dom o hålla om dom o bara umgås *LOVE*
Fast nu ser ja att klockan drar iväg, så ja MÅSTE gå o hämta bruttan.
Men massa kärlek till er

(bästa sättet o kolla på TV)

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^