onsdag 20 oktober 2010

saknar Ullstrumpa

Hallå hallå där ute.
Idag färgar ja håret (igen) haha
Jag har ju svart hår med röd lugg o jag kan villigt erkänna att jag är SÅ sugen på att klippa mig!
Satt o kolla igenom gamla scrapbooks o ... Jag var fin!
Sen kanske man inte alltid ser så rolig ut, osminkad trött o jävlig, men på mina foton e vi alla sminkade, stajlade o redo att gå ut :)
Kollar man i det o sen i en spegel, där man står i fladdriga bruna mjukisbyxor med färgfläckar, Davids flanellskjorta o ett fågelbo i skallen, då e de inte skoj.
Så ja tänkte att ja skulle göra som i början på de ena albumet.
Jag klipper kort, färgar det rödbrunt o ruffsar te de..
Eller som i mitten på de andra albumet!
Jag blonderar mig igen o klipper spikrak lugg te ögonbrynen ungefär!
*jaaaa*
Eller, ska jag låta det vara o böja det utåt som jag tänkte när jag började spara?
Fan, å D. gillar inte lugg!
Hur kan man inte gilla lugg?
ALLA gillar väl lugg?
Men nej, inte han, fast jag bryr mig inte så värst ändå, för jag menar, hur kan man ta en kille på allvar, när han säger att jag är det finaste han sett, när jag ser ut som en påse bajs?
Utan påse!!?

Haha, skit i de, nu blir mitt urtvättade svarta mera svart o det röda mera rött o de e najs de me.
O btw så har min lugg växt ut så ja NÄSTAN kan ha den bakom öronen o de tycker ja e kul (med tanke på att sist ja klippte mig, rakade jag av mig allt på sidorna o hade mig en liten tuppkam) ;)








Jag saknar min syster idag!
Sådär jättemycket!
Varje gång jag kollar bland mina kort, ser ja va mkt roligt vi haft o då vill jag bara gråta!
Hon är så vacker o hon gör mig så glad!
Självklart saknar jag alla "mina" där hemma, men just idag saknar jag dig Ullricha!






Klädde min krans med några äpplen idag :D
Så ni skulle få se hur stor den är (o jag vill inte att mossan blir ful innan jag får ett foto på den)
Sen drog jag upp några äpplen på ståltråd te småpippis o hängde på dörrskylten.
Vi har fått massa äpplen av Jesper när vi var där på middag i lördags (det var något av det godaste jag ätit) o jag vet att alla äpplen inte går åt, så varsågod småfåglarna :)

Flyttade upp metallskyltarna te de andra tavlorna i köket idag.
Det finns ju liksom ingen stans att hänga dom så de flyttas runt o runt o runt, men där uppe ser man dem när man kliver in i köket :)
Sen vart de lite kaffe *njuuuta*




Nu är färgen klar, så ja ska gå o skölja ur :)
Efter det bär de av te dagis ^^
Ha en fin dag alla

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^