onsdag 27 oktober 2010

Vita Liljor

Finally!!!
Haha, egentid, mammatid..
Kalla de va ni vill men jag är ENSAM!
o det är TYST!
Leo ligger uppe o glor på film, musan sover o David hitta ett gammalt sudoku i köket :D

Häromdagen, i måndags tror jag bestämt, satt jag o ringde runt för o söka jobb även den vägen.
Fick napp på första samtalet, maila min CV o så ringde hon upp.
De va där jag var på intervju igår!

Det var jobbigt o vara så nervös o jag va som en stingslig pubertetsunge hela dagen sen.
Får reda på senast fredag om jobbet e mitt.

Nåt som iaf va mysigt me gårdagen va att när jag väl lyckats kravla mig ur sängen, gnida mina sandpappersögon o ta mig ner te David som väntade (redan påklädd, den fisen) i köket, så va de fortfarande svart därute.
Han tog sin termos o gick när han fatta att ja inte skulle somna om (ståendes i köket? hallå?) o då tände jag mig ett ljus (partylite via tradera, tack!) o de va mysigt som fan!






Det värsta e att ja lovade David o börja me körkortet om ja fick det :O
Jag vet inte hur man kör bil o ja har noll jävla koll på hur man tankar en bil.
O alla dessa skyltar sen då?
Gad däm, varför lovar man en sån sak?


Jo, för att man suttit hemma för länge o kan lova vad som, bara man kommer ut.
Jag är 31 år o har inget körkort.
Men till mitt försvar kan jag faktist säga att jag har bott i Örebro, cykelstaden.
Där bussen går var 10de minut, där alla vägar ligger i anslutning till en cykel-led o där min mamma o pappa bor (hej, de e jag, ja behöver skjuts...)
Ja, ni fattar!
O så här, där inga trottoarer bor, där bussen (ENKEL RESA) kostar 70 spänn..

*suck* de blir väl te o börja plugga nu då!
Jag vart så glad att jag skulle på intervjun, o de vart David me, så när han kom hem hade han med sig en bukett liljor te mig *glad*





Idag har en av dem slagit ut o det luktar gott i hela vardagsrummet *mer glad*

Jag, Leo o David har också hunnit med att pärla pärlplattor :D






Haha, ni ser vem som gjort vad lr?
(oh, iaf de som känner oss kanske va?)

Sen har vi inte gjort så mkt mer sen jag skrev sist tror ja.
Leo knäckte Lisas stol (Lisa e Mollys stora docka)
Han skulle hjälpa henne upp, men hon va för tjock o lillkott för ivrig, så matskivan brast.
Tur man har en händig kille då ;)
Han skruva loss de resterna som fanns kvar, rita av dem på en anna skiva o sågade ut.
Har bara hunnit grundmåla den, men ja fick en idé när ja satt där o ska testa ikväll, så får ni se de färdiga resultatet en annan dag :)

Nu vill D ha teven igen o ja ska gå o pyssla klart de ja hölls me så ha en fin kväll folks o ta hand om varandra!

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^