tisdag 26 oktober 2010

jobbsökeri o sånt

Hallå där ute.
Här har vi fortfarande inte fått en enda snöflinga, men destomer regn o blåst, men de e väl de som hör hösten till?
I morse fick ja kliva upp me David.
Jag har en förmåga o snooza mig igenom mornarna, men idag var de arbetsintervju som gällde XD
Var på Gotlands motsvarighet till klädjätten.
Klädhuset hette de o dit skulle jag.
Va toknervös så ja mådde illa, men det ordnade sig.
Jag kom i tid o allt verkade bra so far :)
Får svar om jobbet e mitt eller inte på fredag o de känns jobbigt o vänta.
Känner att de e lite svårt o skriva när David sitter bakom mig o väntar på teven så ja får väl skriva mer en annan dag.
Vet bara inte när jag ska få tid te de.
Leo har lov hela veckan o musans dagis e stängt imorrn.
Blir biblan me vildingarna o sen får de bada sig trötta (haha, som att de skulle funka) o på torsdag ska ja me Christin o storhandla..
Sådär mkt ni vet, så de inte finns en krona kvar tes nästa barnbidrag XD
Jahopp, nähej, då går ja väl nu då.
Ha en fin kväll o håll tummarna för mig o mitt blivande (hoppas ja) jobb ;P

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^