söndag 10 oktober 2010

snorigt

SNÖÖÖRVEL!!!
*tycker sjukt synd om mig själv*
Ja e förkyld!!
Det är SYND om mig!
Men de verkar bara va ja som tycker de här hemma haha.
Kottarna e uppe me David o bygger lego medans ja sitter här o drar i mig kaffe :)



För sisådär två dar sen, tog ja kort på några växter ja har här hemma.
Skulle lägga ut dom o gnöla över bristen på fönsterbrädor (finnes endast i köket) så ja fota.
De står på vitrinskåpet, på en tre-vägs-piedestal (?) o på stolar som brakat o annat tjofs.
(nån som har tipps på hur man får plats med mer, hör gärna av er)






Sen gick jag på Hemse marknad.
(precis utanför min dörr, det var skoj)
Tokmkt folk Ö.V.E.R.A.L.L.T.!!!

De blåste o storma o de va karuseller o de var leksaker o godis o loppis o ...
Aa, you name it *love*

Men så på nå konstigt sätt slutade det med att jag trava hem med en blomma, sen en blomma te, sen handlade jag två pumpor ^^
En stor, orange som får stå ute på framsidan, o en liten söt knövlig sak som e inne i mitt egenbyggda blomsterarrangemang.

Dessa får ni inte se kort på förrns det är klart, jag behöver mossa först :D

Jag längtar efter julen (vilket väldigt få kan ha missat) o i morse efter frukost, skulle jag gå ut o ta en ***
Då storma musan ut, i full karriär med glittriga prinsesskor (haha) o pyjamas o sist av allt har hon fått tag i Leos utklädnings tomteluva :D





Toksöt, as allways *love*

Igår var vi bjudna te Jenny o Tomas :)
Hon lagade hemmagjord kebab o ungarna fick "lördagsmys"
Alla njöt o hade toktrevligt (thanx)
Alltid lika trevligt o vara där

Malin (Davids syster) har fyllt år, men hon har vart i ...Umeå?
Iaf jävligt långt bort med Christin o Tom.
Hoppas de hade trevligt o att vi kan ses snart.
Hmm, va har vi mer hunnit me?
Vi skura igår :P
Ja fixa alla fönster o satte upp de nya gardinerna medans hjärtat dammsög o torka golv *KÄRLEK* badrummet på nedervåningen vart polerat och blommorna vart vattnade ;) hahahah
Ja, så spännande har vi det :D









Har inte sytt nå mer (förutom gardinerna då) men det kommer :)
Inget jobb än så länge, men det får jag ju också hålla tummarna för :)

Hoppsan, här kommer Molly o säger O MAJ GAAAD, å det betyder bara en sak...
Stinkvarning :)
Haha, ja ska gå o byta blöja på madamme, så vi får höras en annan gång.
Ha det bäst o ta hand om er

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^