tisdag 28 september 2010

snögubbar o spelkväll



Hallå :)
slängde mig ner en snabbis framför datorn medans killarna spelar klart spelet (som jag VANN!!!) i köket.
Musan sover o de e lugnt o skönt.
Vi spelar rita, gissa för barn o de va skoj :)
Har tatt så mkt bilder o gjort så mkt saker som jag velat dela med er, men det blir ju liksom aldrig tid att bara sitta här.

Iofs har jag ju lite tid mitt på dan, men då e jag ute o lämnar ansökningar o cv eller så syr jag.
Syr o pysslar ;)







(det är en stor ask tändstickor)

Längtar så galet efter julen, så våra nya julgardiner e klara, alla klappar köpta o hälften inslagna plus att jag har sytt två tomte nissar i dam-modell, tre söta små snögubbar o gjort två fina godis askar i design ark med titthål (vet inte vad det heter... fönster?) Iaf har jag gjort en blå med, med randig insida, den har jag inte hunnit fota.






Aah, ja e nöjd iaf :)
Doktorn ringde idag.
Han vill ha fler prover på Mollys mage för han va inte nöjd med våra teorier o vårdcentralens prover.
Han skickar ut nya rör som ska lämnas på lab. här i Hemse, som ska vidare te Stockholm för att sedan landa på hans skrivbord.
Hoppas kan man ju, o hoppas gör vi.
Att de hittar nåt o kan göra henne bra, lr ännu bättre, att de INTE hittar nå o att hon blir bra av sig själv.
Helst genast :S

I helgen firade vi Davids svägerska Jenny.
Hon fyllde år o vi var där :)
Firade me tårta på dagen o lite "fest" på kvällen (för mig var det fest, jag var bakis i två dar)
o de va SÅ jävla najs.
Trevligt sällskap i ett vackert hem, det är en bra kväll så TACK JENNY!
(och Tomas o Malin o Stoffe)
Hon fick en blomma av oss :)
En sån len som man kan ha ute som hänger ner, om den växer som den ska ;)
Skylten har jag gjort *lite stolt*





Satte pärlor på ståltråd, såndär "lurv" (?) i glaskrukan (liten miss av mig att de kunde se ut som rötter genom glaset) :/ o sen va de klart :)

Jahaja, nu va killarna klara o snart e de idol :)
Ha en fin kväll, små hjärtan :)

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^