onsdag 8 september 2010

I love you Äckel

Ja, så har ja trott att musan går runt o säger till oss, fast med ett annat uttal...
Aj jav jo äckel.. Jav jo!
Sen idag fick jag förklaringen.
I love you, älskling *LOVE*

hahahaha, så fel man kan ha, men ja tänkte de va nå Leo lärt henne ;P
Jag har fått en ny kompis här hemma.
En jättefin blomma som jag skamligt nog glömde namnet på så fort jag kasta plasten runt om.
Iaf ska den kunna leva flera år (vilket jag hoppas att den gör)




När musan o ja kommit te dagis idag sa de att ja kunde gå hem!??
Vafan, de e ju MIN musan hann ja tänka, bråkdelen av en sekund, tes jag insåg att de betydde EGENTID!
MAMMATID!
DUSCHA IFRED!!!

Mohahahahahahha, sa ja o drog som ett skållat troll.
(nej de gjorde ja inte, men ja kan ju låtsas)
Drog hem o tog mig en dusch (alldeles ifred, gad däm så skönt)
o sen for ja tebax (faktist hann ja sminka mig o bli snygger oxå)
Det hade gått skitbra idag.
Inge gråt, men två ggr hade hon sagt "Mamma kommer snaaart"
Ah, skönt!

Efter dagis gick vi te optikern som laga mina skalmar.
Det tog ca två minuter o Molly somna :)
Hon sov en timma i vagnen o sen två timmar hemma *pustar ut*
Så jag hann baka :D
Mandel o ostbröd o "bara" ostbröd.
Tokgoda vart dom o till o me Leo åt en massa *förvånad*
Iofs hade han ätit sex pannkakor i skolan idag med, så de kanske betyder att han (äntligen?) växer ;P






Två bokpåsar lånade jag idag.
En te Leo o en te Molly.
De vevas o tjatas ofantligt mkt om dessa nu, så ja ska stänga ner..
Men jag önskar er alla en superb eftermiddag o en fin kväll.

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^