torsdag 2 september 2010

Skänk!

Hallå :D
Ja e bara inne en snabbis nu, för musan e på överjävligt humör (som vanligt nu för tiden?)
men jag vill skryta :D

Skänken vi fick (orange-gul) har ja slipat o grundat o målat tes träningsvärk infunnit sig *dör*
Men kolla va SNYGG den blev!




Ja e stolt som en tupp o bara går o glor på den (nej, jag har fortfarande inte skaffat mig ett umgänge så jag glor på möbler jag)

Kransarna gjorde jag av buxbomskvistar (fejk från panduro) och grova gamla skosnören ;) haha

Det var en redig plåga att polera skiten med sandpapper, det medger jag, o änvärre att måla varenda skrymsle o vrå.
Men kolla RESULTATET!!!!





Ja e nöjd *glad*
Har inte fyllt det speciellt mkt (som David tyckte borde vara gjort på ett ögonblick) men de ser så rustikt o fint ut när det är kalt, även om hela världen vet att det finns grejor här te åtminstone tre sådana skåp :P men jag tänker att vi har tid te de, det vart ju nyss (igår) klart.

På måndag är det inskolning på Mollys nya dagis.
Jag vill ha den dagen överstökad.
Jag vet ju hur det blir..
Hon vill leka o hon vill vara kvar, men så fort jag lyfter stjärten en
millimeter så tjuter hon.
Jag måste vara med all the time, o det tar livet av mig.
Det tar nog sönder henne med, lite i taget.

Ikväll e de föräldramöte med.
På Leos skola då :) Fy fan va skönt de ska bli.

Ut!

Utanför dörren..

ENSAM!

Utan barn som gnäller, klänger, klagar, gråter, skriker, rymmer, tjatar, retas, bråkar...
Åh, ljuva föräldramöten :D
Måste ha blitt till för oss mammor som behöver iaf en barnfri timme nån gång sen vi skaffade barn *love*

Men nähä, nu va de min tur att sluta gnälla.
Jag e bara så otroligt trött o varm just nu, just idag o känner att jag har mkt skäll i min strupe som vill ut, men ja SKA behärska mig.
Fast de e svårt.. När man har en dotter som inte vet vad NEJ betyder..
O som aldrig gör som man säger.
Bäst jag rusar!

byebye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^