fredag 20 april 2012

SSSCCCHHEELLOOOOOOO

*låter som Achmed the dead terrorist*

Haha, å här glodde ja på länken ja la upp åt er, o nu kan ja inte sluta skratta ^^
Skrattar åt en annan sak oxå ;)
en annan känsla *fniss*

De finns en någon som gör mig glad, en någon som gör mig lugn, en som får mig att skratta, en som e bra på o lyssna, en som jag saknar, en som jag ångrar att jag var så envis emot, en som jag älskar gränslöst (nej mamma, detta e inte en karl ja snackar om, detta e mina vänner, var o en)

Alla har sina bra sidor, likväl som dåliga, precis som jag!
Även om jag är perfekt ^^ *skrattar*

Hahaha, men sen kan de ju va så att de kommit ett tillskott som ingen vet om!?
Nån som bara e min o ingen annan får ta del av!

Nån som ger mig rysningar av glädje, som gör att hjärtat bankar te (hårt som satan) nån som ger mig magknip när man inte får svar direkt när man skrivit nå privat på fb ;D

Det här inlägget ska få handla om h*n :D
Så var tanken, tills ja fick ett bönande krav, oxå de via fb, om adressen hit ;)

Jag svara nå om att allt i bloggen va rosa o fluffigt o inte alls intressant att läsa om, men det gick inte fram, så idag blire te å handla om SKOR!

Yes!
Vackra underbara skor! *nickar*

De kom i en låda...
Len...

Som sammet!



I lådan var de om möjligt helt andäktigt!

Vackert... *frivolt* ---inte på mig, på mitt hjärta ;)



*prova prova prova*




*stapla fram som om ja haft ett lösben*



Ehm.... Men ...
Ja kan sitta snyggt!?

Hahaha, nu fick alla foton samma ram, men de va för ni skulle fatta att de hörde te samma (UNDERARA) fotosession ;)

Tyvär va klacken i sig, ungefär lika hög som jag e lång, så jag fick skicka tebax dem..

De tröstade med att de FANNS likadana (NEJ, DE VA DE IKKE!!!) fast me lägre klack...
Men de vill ja inte ens prova, de e inte lika vackra som dessa *tro*

Men ja..

ja-a...

Ni som känner mig, vet att ja e en jobbig manisk sate som inte KAN sluta obsessija (jäss,eget ord) eller sluta mala på om de som rör sig i mitt huvud ^^

H*n gör mig glad!

Ni vet, fniss-glad!

(och denna lilla * e för att skriver ja HAN, så e ja ju kär direkt o får liksom inte chansen att bara vara glad att han finns :D
o skriver jag HON, då kan ja inte bara fått en ny, underbar vän, då e ja lesbisk!??)
(nej mamma, je e inte lesbisk heller)

För alla ja känner har lika mkt fördomar som jag (eller e de nu "som man känner sig själv, känner man andra kommer väl till hands?) så det kan liksom inte bara få vara...

OM jag skulle ha fel (vilket ja aldrig har) så ber ja om ursäkt!

Men ... ja, ni vet..

Ja nojar nog i min egen skalle, utan att andra behöver sätta ord på't, å därför fnissar ja i smyg, skrattar högt när ja läst nåt på min mobil eller bara ler som en stor jävla tönt då o då, UTAN att berätta för omvärlden vem som gört *hjärts*

Fast nu vart de kväll å Weros vart trött, så ja säger gonatt nu (bara eeeeen glee till! haha)

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^