torsdag 19 april 2012

dåligt flås o stora tuttar..

Japp, de va vad ja tänkte att dagens inlägg skulle handla om idag...
Neeeej, så klart inte, men...

Kanske lite?

Låg o gjorde plankan på mitt golv.
Va sexig som fan o kände att ja lätt hade fått hugg om nån hade sett mig.
Vilket ingen gjorde, eftersom ja mest e som en vibrerande kvallrande hög när ja gjort tre "plankor" o därför gör det ensam hemma, i ett mörkt rum!

Vet inte ens om de funkar, för ja ser fortfarande ut som ett mumintroll :O
Kanske e nå som aldrig går bort, u never know liksom, men iaf..

När ja låg där o försökte hänga... Förlåt, SPÄNNA min mage, så kom ja o tänka på en av annonserna på fejsan.

Nån som ville sälja en BH som va nyköpt över nätet, men hade kommit i fel strl.
BH'n va skitsnygg, en sån som man ser o bara "ÅÅÅÅH, en sån vill JAG HA!" tills man kastar ett extra getöga på storleken...

80 JJ!!!!?

JJ!???

Ja visste inte ens att de fans ETT j!

En annan lever me standard, ni vet den gamla vanliga storleken (dvs man kliver in på HM, Åhléns eller where ever, tar en söt som ser ut o kunna passa, man provar, tycker att "de gör ju iaf inte ont!" eller "Ja... de stannar ju kvar!" eller "Hmm, mm, men de ramlar junte UR!" o så köper man, å DÄRAV alla olika strl hemma i lådan)

MEN!
Ja har aldrig kommit hem me ett J..
O absolut inte två...

Fast de vore kul, bara för en dag, o ha så stora så man kan ha dem som nackstöd när man somnar i bilen *tycka*

Jaha, ja, de va de..
Mina funderingar om stora tutts...

Å de där om "dåligt flås" de va ju bara ja som sexade mig på golvet ;)

Oh, ja juste, en grej te, medans ja minns (som att de skulle va svårt o glömma) ;)
Ta hand om varandra, kramas mycket, mest med mig, o... japp, thats it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^