tisdag 10 april 2012

Hej mina vänner

De regnar ute å ja drar mig för att kliva ut :O
Insåg oxå att ja glömt....


GLAD PÅSK i efterskott ;)



Vi firade i sköllersta som alla andra år, enda skillnaden var att vi var några mindre.
Inte att vi krympt nej, men vi var få'are xD
O varken mamma eller pappa var krya.


Alla har haft den där läskiga influensan :S
Feber, hosta, näsa å ögon som dåligt tätade vattenkranar *suck*
Men vi är nästan bra nu ;)


Mamma hade gjort lax i ugn å en kall sås till *mums*
Självklart tusen andra rätter, men ja åt bara lax...
Å köttbullar ^^




R kom förbi en kväll under helgen.
Glodde film å pratade mkt.

Har saknat att ses, så de va najs, även om de suger o se en vän så nere!
Jag har ju hele huvet fullt me fördomar tyvärr, så ja trodde lite fel ett tag, vart lite spänd å avig, men de e då de e skönt me den rena vänskapen, så man kan prata å rensa luften ;)
Han lämnade lördagens tidning å den läste jag nu.

Så storböla ja!

Ja har ju SAGT att ja inte ska läsa såntdär, även om de e skönt å ha grinat deluxe en sväng då å då ;)

Mina barn var påskagummor å gubbar *LOVE*
De e så jävla underbara de två.
Vackraste i världen å ...
De har sina ljusa stunder ^^




















Jaha, de va väl allt för idag...
Förutom att regnet nu har blitt ett skyfall xD
Hahaha, de blir ct ist för långpromenad idag me ^^

men ooh, kom på dehär me...
Att ja gick in på...
Eeeh, e de teve 3?
Dedär "Älskling, du har blitt en tjockis!"?
Eller Tjockis, du e min älsking? xD
Hahahah what ever, ja såg de på den kanalens hemsida, eftersom nyfikenheten tog överhanden pga allas statusar på fejsan *suck* haha

Men ja vart glatt förvånad.
Okej, människans inte alltför trevliga natur kom fram, men ja hade oxå bett min karl (om ja haft nån) dra åt helvete efter sju situp's... *orkar tre*
Men programidén e ju suverän.
JAG blir tokpeppad på o träna när ja ser dedär.
O han mannen som gick ner 18,9 kg (eller hur de nu va) herregud, nu vill ja köpa vikter.
Fast de HADE vart najs o träna ME nån, måste ja erkänna att ja känner...
:O
Borde ja skämmas över de där?
Ja tror ju iofs att om ja haft kille, hade han fått sitta hemma me kottsen när ja gått ut o gått, eller om ja gått te gymet, men vadå?
A girl must have her fantasises ifred liksom *tycka*

Å på tal om de programmen, så i de första, när hon va klar efter sju veckor, när hon kliver in för o möta sin karl o den andra, biffiga saken, då har hon på sig en klänning i grönt siden...
*print screen här*



Okej, inte den tjusigaste bilden ja fick till kanske, men...
Äre nån som vet vart man kan få tag i en sån?
Jag tycker den e vacker *gilla alot*
Å jag skulle vilja ha en sådan :)

Sen finns de nån på facebook ja hittat, som jag oxå skulle vilja ha, men det tar vi en annan gång ^^

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^