onsdag 4 april 2012

Nä fy

Så dåligt ja uppdaterar...
Grillen har vi använt väl i alla de två (eller äre tre?) dagarna vi haft den.
Blir väl vräkt snart, men de smakar LJUVLIGT!
Luktar inte fullt så gott, så ja har lagt bralla å tröja vikta i skostället i hallen..
De e de ja använder när de e dax ;)
Sen blir blire å duscha...

Därför äre bäst o ha använt ct'n INNAN matdax xD

Nu när ja vart sjuk har ja faktist inte rört mig så mkt, märktes brutalt idag när ja höll på o svimma av syrebrist efter 2 km....
Astma-medicinen e slut o ja e fortfarande förkyld så de känns jobbigt, men ja står inte ut me o bara sitta :S

Får väl gå te apoteket imorrn (haha, har ja sagt i fyra dar nu) men ja BORDE!

Min telefon blir bara bättre o bättre xD
Hitta en fotoapp som hette.. hmmm *kollar*
Camera 360.
Där fanns ett filter som hette "magic skin" o ja ÄLSKART!
Herregud, man ser ut som en marsipangris i hela nyllet o ja har roat mig tes batteriet tog slut med att fota mitt bleka söndersnutna nylle.
Våga dock inte lägga ut några av alla mina alster, för...
Ja menar, tänk om folk kollar o bara "OH, FAAANCY!"
Å sen ses vi irl....?
Alla kommer tro ja e min mormor!

Thats it for tonit folks.
Sov gott o håll er krya!

X O X O



2 kommentarer:

  1. Fan jag ser bara ut som en gris på mina kort,så du har tur du som kan sätta ordet marsipan före.puss på dej skrutten

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^