söndag 29 april 2012

jo....

Det är söndag idag...
Är galet trött o ska KASTA mig i säng!
*PANG*
Handlöst, så såre dånar!

Fast inte så hårt så de kan filma en Gevalia-reklam hos grannen under...
Lite lagom sådär bara!

De va kul igår, fast inte lika kul som de brukar...
Funderar på o fira min födelsedagsfest nykter....
Weird va?

Haha, men de e inte för att ja e bakfull (för de e ja inte)
Utan för att just nu, känns de rätt i hjärtat o inte dricka...



Men de e två veckor kvar tes dess, ja hinner nog bli sugen innan de ;)
Imorrn äre valborg, o dagen efter de fyller min lille prins *LOVE*

Om mamma kan köra mig imorrn, ska ja hämta hans paket i Örebro! *spännande*
Ja har slagit in lite leksaker o så här hemma, men den sista, de e en speciell grej o ja tror han kommer bli så GLAD!

Ååååh, så ja älskar de små grynen, även om ja vill skänka bort dem lite då o då ;)

Imorrn ska ja baka!
Imorrn ska ja baka så de blir GOTT!



Gör de har ja bestämt ;)

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^